۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۲۰

حماسه سیاسی دریانوردان در دل دریای پارس/آرایی که در صندوق خلیج فارس انداخته شد

حماسه سیاسی دریانوردان در دل دریای پارس/آرایی که در صندوق خلیج فارس انداخته شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: در روزی که مردم استان هرمزگان به عنوان حافظان خلیج فارس با حضوری گسترده در انتخابات حماسه ای بزرگ رقم زده اند، حماسه سیاسی مردم تنها به خاک میهن عزیزمان محدود نشده و بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس نیز مردم ایران حماسه ساز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ایران از نخستین ساعات صبح جمعه 24 خردادماه با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، جلوه جدیدی از مردم سالاری دینی را در کشورمان به نمایش گذاشته اند تا شاهد خلق حماسه ای سیاسی در ایران باشیم.

این حضور گسترده مردم دارای جذابیت های خاص و ویژه ای نیز بوده که حضور زوج عروس و داماد در پای صندوق رای و یا حضور افراد مسن به همراه تعداد زیادی از فرزندان و نوه و نتیجه های خود از جمله جذابیت های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بوده است.

اما بی تردید در این میان اخذ رای در میانه آبهای نیلگون خلیج فارس می تواند یکی از مباحث جذاب این دوره از انتخابات باشد.

در این دوره از انتخابات برای نخستین بار یک شعبه سیار برای اخذ رای از سرنشینان شناورهای حاضر در آبهای خلیج فارس اختصاص داده شد که از صبح 24 خرداد فرآیند اخذ رای در این شعبه سیار آغاز شد.

صندوق سیار شعبه 165 دریایی خلیج فارس صبح امروز به وسیله یک شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از اسکله شهید حقانی بندرعباس به یک فروند شناور یدک کش در میانه های خلیج فارس منتقل و در آن استقرار داده شد.

سپس سرنشینان شناورهای عمدتا تجاری که در میانه دریا لنگر انداخته اند که شامل ملوانان و کارکنان کشتی ها هستند، به وسیله شناورهای کوچک تر به این شناور یدک کش منتقل و فرآیند اخذ رای از این افراد انجام شد.

در روزی که مردم استان هرمزگان به عنوان حافظان خلیج فارس با حضوری گسترده در انتخابات حماسه ای بزرگ رقم زده اند، حماسه سیاسی مردم تنها به خاک میهن عزیزمان محدود نشده و بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس نیز مردم ایران حماسه ساز شدند.

دریانوردان کشورمان که در دوران تقابل اقتصادی دشمنان با کشورمان، با کوشش فراوان خود برای اعتلای اقتصاد کشور مجاهدانه تلاش می کنند از عرصه سیاست نیز غافل نبوده و با رای دادن در دل دریاها در خلق یک حماسه بزرگ سیاسی نیز مشارکت کردند.

مردان دریادل ایران اسلامی با رای خود در آبهای خلیج فارس به بدخواهان کشورمان این پیام را دادند که تا ابد حافظ آب و خاک این کشور خواهند بود و برای همیشه مدافعانی بزرگ برای خلیج تا ابد فارس هستند.

 

کد خبر 2076443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha